ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند
ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی 10 صفحه ای پی دی اف
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 18 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی 10 صفحه ای پی دی اف
عنوان انگلیسی مقاله : Why marketers need a new concept of culture for the global knowledge economy
عنوان فارسی مقاله : چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند
تعداد صفحات فایل فارسی : 18 صفحه قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات فایل انگلیسی : 10 صفحه پی دی اف
چکیده:
بازاریها برای وابستگی شان به هافستید و برداشتشان از فرهنگ که ریشه دارد در مردم شناسی قرن نوزدهم سرزنش می شوند.
مطالعات بازاریابی بین الملل به یک نگرش فرهنگ که همراه با کار کردن دانش جهانی اقتصاد باشد نیاز دارد.
آن بحث می شود که رضایت مندی بالایی ایجاد نمی شود از به هم پیوستن فرهنگ با بازارهایی که به عنوان مجموعه ای از ویژگیهای ملی در نظر گرفته می شود.
فرهنگ دیده می شود به عنوان یک منبع دانش که منتظر کشف در رابطه بازاریابی و همبستگی فرهنگ می ماند.
5 نکته طراحی شده برای فهمیدن یک نگرش فرهنگ ارائه شده.
Abstract
Marketers are berated for their dependence on Hofstede and his concept of culture which stems from nineteenth century anthropology. International marketing studies need a new approach to culture, which is consistent with the workings of the global knowledge economy. It is argued that it is no longer satisfactory to associate culture with markets perceived as national aggregates of characteristics. Rather culture is seen as a knowledge resource waiting to be discovered in marketing relationships and clusters of affinity. A five-point scheme for the foundation of a new approach to culture is presented.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
خرید پروژه ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند از www
خرید فایل ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند از www
خرید فایل ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند از pdf
خرید تحقیق ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند از pdf
خرید فایل ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند از pdf
خرید فایل ترجمه مقاله چرا بازاریها به مفهوم جدیدی از فرهنگ برای دانش جهانی اقتصاد نیاز دارند از pdf
مطالب تصادفی
- پروپوزال سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی
- پاورپوینت بررسی عناصر غذایی و تغذیه باغات
- پاورپوینت بررسی خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن
- مبانی نظری و پیشینه پژوهش آسیب شنوایی (فصل دوم)
- ترجمه مقاله ساختار کنترل پیشرفته برای میکروگریدهای هوشمند- بخش دوم: کیفیت توان، انباره¬ انرژی و میکروگریدهای AC/DC